TEDi debiutuje w Kielcach

Sklep sieci dołączył do grona najemców Power Parku Kielce przy ul. Radomskiej.

Właściciel ponad 2100 sklepów w całej Europie działający w branży artykułów niespożywczych, wzmocnił ofertę kieleckiego parku handlowego o artykuły codziennego użytku m.in. dekoracyjne oraz zabawki. TEDi zajął lokal o powierzchni ponad 1000 mkw.

Sieć sklepów z artykułami gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i artykułami dekoracyjnymi uzupełniła propozycję takich najemców, jak Auchan, Media Markt i Decathlon.

- Cieszymy się, że sieć handlowa TEDi urozmaiciła ofertę naszego kieleckiego parku. To pokazuje, że nowi najemcy doceniają atuty obiektów handlowych z naszego portfolio, takie jak dogodna lokalizacja i odpowiedni tenant mix, które przyciągają odwiedzających - powiedział Piotr Fijołek, senior partner w Griffin Real Estate, odpowiedzialny za platformę Chariot.

Power Park Kielce, o powierzchni najmu ponad 35 tys. mkw., to jeden z 17 obiektów z portfolio Chariot, do którego należą obecnie: centrum handlowe M1 Marki, 4 tzw. retail parki oraz 12 hipermarketów, których operatorami są Auchan i Bi1 o łącznej powierzchni najmu około 350 tys. mkw.

Joanna Hamdan 10949 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.