VIVE Logistics obsłuży Biedronkę

To ważny krok dla rozwoju firmy z branży TSL wchodzącej w skład Grupy VIVE.

Podpisany w tym miesiącu kontrakt zakłada dla operatora obsługę logistyczną sieci sklepów Biedronka, a precyzując proces składowania towarów, kompletacji przesyłek oraz pełną dystrybucję na terenie Polski do magazynów centralnych sieci.

Jednym z elementów, które zaważyły na wyborze operatora logistycznego z centrum w Kielcach, była lokalizacja magazynu, który posiada najmniejszą średnią odległość dostawy do rynków sprzedaży.

- Skala naszej działalności – 16 centrów dystrybucyjnych i ponad 3000 placówek w ponad 1100 miejscowościach w Polsce to prawdziwe wyzwanie logistyczne. Poszukujemy Partnerów, którzy realnie mogą wspomóc nas w dalszym rozwoju i służeniu klientom Biedronki. Dlatego zdecydowaliśmy się na VIVE Logistics – operatora, który, tak jak Biedronka rozumie rynek i potrafi w pełni indywidualnie podejść do Klienta działającego w tak dynamicznej branży - wyjaśnia Patryk Maciąg, starszy menedżer ds. logistyki kontraktowej w Jeronimo Martins Polska.

Natomiast zdaniem Rafała Wita, wiceprezesa zarządu dla VIVE Logistics jest to kluczowy kontrakt, który wpisuje się w długoterminową strategię firmy. Od początku działalności naszym celem było zbudowanie odpowiednich kompetencji w sektorze FMCG (produkty szybkozbywalne), dlatego prowadziliśmy w tym sektorze intensywne prace rozwojowe. To dobrze przygotowany zespół specjalistów oraz nasze wieloletnie doświadczenie zaowocowały zdobyciem zaufania lidera, które przybliża nas do liderskiej pozycji na rynku TSL - VIVE Logistics.

- Dzięki tej współpracy nasza spółka logistyczna będzie mogła oferować usługę drobnicy do wskazanej sieci i zdobywać kolejne, ważne doświadczenia - dodaje.

Jeronimo Martins Polska jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec I kwartału 2020 r.) 3010 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat.

Joanna Hamdan 10934 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.