Tiger Energy Drink oddaje unikalną Mazdę RX-7

Czas na wyłonienie zwycięzcy.

Tiger w najnowszej kampanii opowiada historię o prawdziwym undergroundowym świecie samochodowym.

Od zakupu auta, przez modyfikacje mechaniczne, aż po wykończenie i design. W realizacji projektu pomogą nam eksperci poszczególnych dziedzin tunningu.

Głównym bohater to Mazda RX-7 – legendarne japońskie auto występujące w prawie każdej części Need For Speed oraz w wielu popularnych filmach wyścigowych, a także bardzo szanowane w świecie motoryzacyjnym.

Po wszystkich modyfikacjach Mazda RX-7 zostanie rozlosowana w loterii Tigera, razem z innymi atrakcyjnymi nagrodami.

Komunikacja loterii jest spójna ze stylem dotychczasowej kampanii Tigera – całą historię również przestawia Abradab, a tekst oparty jest o serię pytań i odpowiedzi „TAK!” lub „NIE!”. Kampania oparta została o Youtube, VOD i media społecznościowe, spot pojawił się także w telewizji. Na podstawie przesyłanych dowodów zakupu dowolnego Tigera, każdego dnia losowano nagrody pieniężne, a przed nami wyłonienie laureata nagrody głównej.

Opowieść jak powstało auto, które będzie już wkrótce oddane w ręce fana: https://www.youtube.com/watch?v=NBkuRBS77aU

Kampanię przygotowała Agencja Brasil.
Dom mediowy: Starcom
Organizator promocji: Smolar agencja promocyjno-reklamowa

Joanna Hamdan 10934 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.