"Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem"

Pod takim hasłem ruszyła nowa kampania Maślanki Mrągowskiej.

Maślanka Mrągowska pokazuje w niej konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie.

Przekazy z hasłem: „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” pojawią się między innymi w komunikacji w mediach społecznościowych oraz kampanii display i outdoorowej. Zostaną wsparte działaniami z zakresu public relations oraz konkursami sprzedażowymi.
 
Ponadto SM Mlekpol zaprosił do współpracy przy kampanii psychologów i dietetyków, którzy wyjaśnią wagę i zalety wspólnych posiłków. W działaniach wezmą udział również influencerzy.
 
Baza przepisów w serwisie www.niejembyleczego.pl będzie na bieżąco poszerzana o propozycje potraw dla całej rodziny.
 
Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.
Joanna Hamdan 10933 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.