Aldi: nowa platforma dla obecnych i przyszłych pracowników

Sieć wzmacnia komunikację z pracownikami i uruchamia platformę internetową dla obecnych i przyszłych pracowników - praca.aldi.pl.

Aldi jest częścią międzynarodowej Grupy Przedsiębiorstw Aldi Nord, która zatrudnia 60 000 pracowników w Europie. W Polsce - niemal 3000, w tym 85% stanowią kobiety. Liczba osób zatrudnionych cały czas wzrasta, dlatego sieć uruchomiła właśnie specjalną zakładkę praca.aldi.pl.

- Chcemy stworzyć spójną, kompleksową platformę wiedzy na temat pracy w Aldi, gdzie przydatne informacje znajdą zarówno kandydaci rozważający podjęcie pracy w naszej sieci, jak i nasi pracownicy - wyjaśnia Marcin Karcz, kierownik działu HR Aldi Polska. - Zdajemy sobie sprawę, że transparentna komunikacja związana z warunkami zatrudnienia, zasadami rekrutacji, czy pakietami benefitów to dziś niezbędna podstawa, dlatego na nowej platformie poza podstawowymi danymi znajduje się szereg ciekawostek i inspiracji, które pozwalają poznać zespół, oddają atmosferę i pokazują kwintesencję pracy w naszej firmie. Postawiliśmy na prostotę i jasny przekaz – podkreśla.

Na platformie praca.aldi.pl znaleźć można wszystkie aktualne ogłoszenia o pracę w podziale na obszary: sklep, magazyn i biuro. Wyszukiwarka zintegrowana jest z mapą, która zlicza i wskazuje aktualne oferty dostępne w Polsce w poszczególnych regionach, tradycyjnie też funkcjonuje kryterium wyszukiwania po stanowisku lub mieście. Poza ogłoszeniami zaprezentowane są także opisy procesów rekrutacji czy informacje dla osób rozpoczynających pracę - tzw. niezbędnik nowego pracownika.

Ciekawostką jest przedstawienie osób prowadzących rekrutacje w firmie wraz z interaktywnym formularzem kontaktowym i mailem do Działu Rekrutacji. Na stronie można znaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania od kandydatów. Sieć zadbała również o swoich aktualnych pracowników przygotowując odpowiedzi na najczęściej nurtujące ich pytania.

Uzupełnieniem treści rekrutacyjnych jest blog, gdzie zainteresowani znajdą ciekawe zdjęcia pracowników sieci, filmy, informacje o ich hobby pracowników i podejmowanych w firmie aktywnościach.

– Zależało nam na tym, aby naszej stronie obok standardowych treści HR-owych i rekrutacyjnych, znalazła się również przestrzeń, gdzie pokażemy jak na co dzień wygląda praca w Aldi – tłumaczy Marcin Karcz. - Takim miejscem jest właśnie nasz blog „Dzieje się”, gdzie prezentujemy zainteresowania, dokonania, a nawet relacje z dnia pracy naszych koleżanek i kolegów. Firmę tworzą ludzie, którzy poza wykonywanymi zadaniami, prowadzą życie pełne rozmaitych aktywności, dlatego wyeksponowanie ich historii jest dla nas bardzo ważne – dodaje.

Podkreśla przy tym, że sieć oferuje atrakcyjne wynagrodzenia i pakiety benefitów. Początkującym pracownikom na stanowisku sprzedawcy przysługuje wynagrodzenie powyżej płacy minimalnej krajowej. Podwyżki dla pracowników sklepów i magazynu przyznawane są w oparciu o staż pracy i wskaźniki rynkowe - Aldi gwarantuje wzrost zarobków z każdym rokiem zatrudnienia, monitoruje rynek i wszystkie jego wyzwania, dostosowując wynagrodzenia do zmieniających się okoliczności. Wśród benefitów pozapłacowych znajdują się pakiety zdrowotne dofinansowywane przez pracodawcę oraz pakiety sportowe w ramach współpracy z OK System. Firma dofinansowuje również spotkania integracyjne poszczególnych zespołów, a wraz z wynagrodzeniem jako dodatek pracownicy otrzymują bony żywieniowe.

Aldi to międzynarodowa sieć dyskontów prowadząca głównie na zachodzie i południu Polski 140 sklepów.

Katarzyna Pierzchała 3527 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.