W Kauflandzie lato na bogato

Sieć ruszyła właśnie z wakacyjną akcją promocyjną.

Z myślą zarówno o osobach, które zaplanowały wyjazd na wakcje, jak i mają zamiar spędzić ten czas w domu czy na działce, Kaufland zaplanował specjalną akcję pod hasłem: „Tanie Lato na Bogato”.

- Sytuacja, z którą mieliśmy do czynienia w ciągu ostatnich miesięcy, zweryfikowała plany wakacyjne wielu z nas. Akcja „Tanie Lato na Bogato” ma zapewnić klientom dostęp do produktów, które przywołują najlepsze wakacyjne skojarzenia, nawet jeśli urlop spędzimy w najbliższym otoczeniu, a nie na dalekich wojażach. Przygotowana przez nas oferta obejmie popularne w okresie letnim produkty w atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach, co dodatkowo pozwoli ograniczyć koszty letniego wypoczynku - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

Zaplanowana przez Kaufland akcja obejmie kilka grup asortymentu m.in. znane regionalne przysmaki, produkty spożywcze kojarzone z popularnymi kierunkami podróży, kosmetyki i akcesoria przydatne w czasie wypoczynku nad wodą, na działce czy pod namiotem.

W ramach akcji „Tanie Lato na Bogato” Kaufland zaoferuje swoim klientom produkty z krajów słynących z turystyki. W pierwszym tygodniu akcji w ofercie sieci można znaleźć m.in. arbuza luzem (1,29 zł za 1 kg), cytryny luzem (7,99 zł za 1 kg), ananasa (7,99 zł za sztukę), czy różne rodzaje melonów: żółty (4,99 zł za 1 kg), Kantalupa (7,99 zł za 1 kg), Galia (5,99 zł za 1 kg) czy Piel de Sapo (4,99 zł za 1 kg). Odpowiednie orzeźwienie zapewnią liczne soki i napoje np. napoje Tymbark Owoce Świata (różne rodzaje, 2,69 zł za 1 litr), napoje owocowe Garden Party (różne rodzaje, 2,49 zł za 1 litr) czy napoje owocowe Fortuna (2,49 zł za 1 litr).

Na osoby, które lubią gotować i próbują swoich sił w sztuce kulinarnej, czeka jeszcze jedna niespodzianka. Beata Śniechowska, zwyciężczyni II edycji programu MasterChef, podzieli się ciekawymi przepisami przygotowanymi z wykorzystaniem produktów spożywczych promowanych w ramach akcji "Tanie Lato na Bogato". Kulinarne propozycje restauratorki będzie można znaleźć w czasie trwania kampanii w gazecie reklamowej Kaufland, jak również w internecie: na stronie www.kaufland.pl oraz na fanpage’ach sieci na Facebooku oraz Instagramie.

Akcja promocyjna Kaufland „Tanie Lato na Bogato” rozpoczęła się 25 czerwca i będzie wspierana kampanią mediową i outdoorową, która ruszy na początku przyszłego miesiąca. Dodatkowym elementem towarzyszącym akcji promocyjnej będzie loteria „Lato Pełne Nagród” z Payback, której początek zaplanowano na drugi tydzień lipca.

Joanna Hamdan 10923 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.