Dawtona zacieśnia współpracę z Grupą Chorten

Polski producent produktów warzywnych i owocowych chce mocniej zaistnieć na półkach sklepów sieci i w koszykach ich klientów.

W planach są wspólne działania z organizatorem grupy partnerskiej, skupiającej już niemal 2000 placówek handlowych.

Grupę Chorten tworzą obecnie sklepy spożywcze i specjalistyczne z 15 województw. Firmie Dawtona zależy na zacieśnieniu współpracy z polskimi detalistami, dlatego chciałaby rozwinąć relacje z w trzech obszarach.

- Chorten jest dla nas wzorcowym przykładem polskiej sieci, z którą chcielibyśmy mieć dobrą współpracę handlową. Dlatego zamierzamy zaproponować kilka modeli aktywności skierowanych do różnych formatów sklepów Chorten, aby dzięki naszym patentom wzmocnić volumen sprzedaży – zapowiada Marek Bąk, dyrektor handlowy Dawtony.

Dodaje, że drugim obszarem współpracy byłoby testowanie opinii klientów sklepów Chorten, co do nowych produktów.

- Chcielibyśmy, by sklepy były swego rodzaju poligonem doświadczalnym dla naszych innowacji. Zależy nam na tym, aby klienci placówek Chorten podpowiadali nam, jakiego rodzaju produkty możemy wprowadzić na rynek i by w pierwszej kolejności pojawiały się tam także nasze najnowsze propozycje – wyjaśnia Marek Bąk.

Jednocześnie zapewnia, że trzecim istotnym elementem współpracy będzie wsparcie marketingowe.

- Chcemy wypracować wspólną strategię, dzięki której w sieci Chorten będziemy mogli zaistnieć z dobrymi promocjami i programem dla konsumentów – zakłada dyrektor handlowy Dawtony.

Z kolei prezes Grupy Chorten podkreśla, że jej działalność opiera się w znacznej mierze na łączeniu detalistów z producentami i dystrybutorami.

- Jako organizator grupy budujemy swego rodzaju pomost relacji, dzięki czemu nasze sklepy partnerskie mogą uzyskiwać atrakcyjne warunki handlowe u producentów, a z drugiej strony producenci są zadowoleni, że nie muszą z pewnymi działaniami docierać bezpośrednio do każdego pojedynczego właściciela placówki. Dawtona to dobry, polski producent znany klientom już od ponad ćwierć wieku, który cały czas rozwija swoją ofertę, dlatego nam także zależy na udanej współpracy i w kolejnych miesiącach zamierzamy razem wypracować rozwiązania stosowne dla naszych sklepów  – mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Joanna Hamdan 10923 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.