E.Wedel, Omenaa Foundation oraz Empik łączą siły i wspierają edukację dzieci

25 czerwca w ramach charytatywnego projektu "#Każdy plakat pomaga" na stronie www.empik.com/kazdy-plakat-pomaga rozpocznie się sprzedaż limitowanych plakatów zaprojektowanych przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora.

„#Każdy plakat pomaga” to projekt, który ma na celu wsparcie uczniów z domów dziecka w Polsce. Z myślą o zapewnieniu lepszego jutra dzieciom, E.Wedel, Omenaa Foundation oraz Empik zorganizowali wyjątkową akcję. Empik przygotował dedykowaną platformę sprzedażową, E.Wedel we współpracy z Janem Kallwejtem stworzył wyjątkowe projekty plakatów, a Omenaa Mensach w ramach swojej fundacji skoordynuje zakup laptopów – niezbędnych w lekcjach online.

W ramach akcji powstała limitowana kolekcja sześciu plakatów. Projekty przedstawiają różne ciekawe historie, związane zarówno z marką E.Wedel, produkcją czekolady, jak i działalnością Omenaa Foundation.

Aby dopasować się do różnych preferencji i wnętrz, projekty są dostępne trzech formatach –  A4 w cenie 43,99 zł, A3 w cenie 55,99 zł i B2 w cenie 69,99 zł. Liczba sztuk w sprzedaży jest ograniczona. Kupując plakat na stronie www.empik.com/kazdy-plakat-pomaga można przyczynić się do poprawy jakości edukacji polskich uczniów.

Sprzedaż charytatywnych plakatów odbywa się wyłącznie na dedykowanej platformie zaprojektowanej przez Empik: www.empik.com/kazdy-plakat-pomaga.

Joanna Hamdan 10949 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.