"Niezwykłe zjawiska naturalne"

W nowych spotach promujących napoje gotowe do picia Herbapol-Lublin.

Nowa kampania Herbapol-Lublin wystartowała w tym tygodniu wraz z emisją trzech dedykowanych spotów na platformie VoD i w serwisie YouTube. Emisja reklam w TV ruszy od 1 lipca.

Nowa platforma komunikacyjna pod hasłem „Niezwykłe zjawiska naturalne” łączy w sobie nowoczesną i lekką formę z przekazami podkreślającymi naturalne pochodzenie produktów, będące wyróżnikiem marki od ponad 70 lat.

Każdy spot promuje inny produkt z portfolio napojów gotowych do picia i nawiązuje do innego, dedykowanego mu zjawiska pogodowego: wiatru (Aktywność Mięta mango żeń-szeń i zielona herbata), słońca (Uroda Skrzyp cytrusy z zieloną herbatą) i deszczu (Detox Pokrzywa pigwa z zieloną herbatą).

Za pomysł kreatywny i kreację spotów odpowiada Walk Creative, a za zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Joanna Hamdan 10923 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.