Bez laktozy. Sama przyjemność!

Pod takim hasłem marka w połowie czerwca wystartowała kampanią marketingową.

Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.

Puszyste Serki Almette bez laktozy zachwycają niepowtarzalnym, pysznym smakiem, i naturalną lekkością. To gwarancja 100% przyjemności, którą można poczuć wszystkimi zmysłami. Właśnie tę przyjemność smaku produktów z nowej linii Almette bez laktozy, podkreśla za pomocą metafory telewizyjny billboard sponsorski.

Kampania digitalowa oparta jest na serii krótkich filmów, których bohaterami są osoby w różnym wieku i o różnym trybie życia. Seniorka, młoda matka, aktywny mężczyzna, kilkuletni chłopiec, dietetyk kliniczny i inni – wszyscy, którzy z różnych względów sięgnęli po Almette bez laktozy, cieszą się taką samą, wyjątkową przyjemnością smaku. Filmy są również dostępne na nowej, dedykowanej podstronie www.almette.pl/bez-laktozy/, która komunikuje produkty z linii bez laktozy.

Kampania obejmuje ponadto współpracę ze znanymi influencerkami, które przedstawią swoje motywacje dotyczące wyboru puszystych serków twarogowych Almette bez laktozy.

Kampania rozpoczęła się w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia.

Za kreację spotu TV oraz digital odpowiada agencja Grasp Group. Zakup mediów prowadzi Value Media, a działania PR – agencja Quality PR.

Joanna Hamdan 10949 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.