Zupa z dyni piżmowej, czyli produkty Marksa & Spencera już na Frisco.pl

Zgodnie z zapowiedzią do oferty e-supermarketu Frisco.pl trafiły już produkty Marksa & Spencera, marki, która po trzech latach nieobecności na polskim rynku wraca w okrojonym składzie - bez odzieży, ale z produktami spożywczymi.

Marks & Spencer to rodzinna firma, która powstała w 1884 r. w Yorkshire. Oferuje produkty własne w Wielkiej Brytanii i 62 krajach na całym świecie. Na polskim rynku pojawiała się w 1999 r. z salonami odzieżowymi, oraz dostępnymi w Delikatesach Marks & Spencer produktami spożywczymi z Wielkiej Brytanii, jak i smakami kuchni świata. Z końcem lipca 2017 r. Marks & Spencer definitywnie zakończył działalność w naszym kraju zamykając wszystkie 11 salonów odzieżowych. Firma opuściła Polskę i siedem innych krajów, ponieważ nie wytrzymała konkurencji z takim markami jak: H&M, Zara czy Reserved. 

Okazuje się jednak, że klienci Frisco.pl zapytani - czy i ewentualnie których produktów Marks & Spencer najbardziej im brakuje, mieli konkretne wskazania. W efekcie przeprowadzonego badania konsumenckiego powstała wyselekcjonowana grupa niemal 100 artykułów, które w drugiej połowie czerwca zostały włączone do oferty Frisco.pl i obecnie można je już kupić na stronach tego polskiego e-supermarketu. 

Sprawdziliśmy zatem, co Frisco.pl oferuje klientom w ramach częściowego powrotu tej kultowej brytyjskiej marki. Obecnie jest to "szeroka gama" płatków, herbat, kaw i innych produktów śniadaniowych (ceny od 10 do 20 zł za sztukę wybranego produktu); szkockie paluszki maślane M&S, ciastka, herbatniki i czekolady Marks&Spencer (ceny od 5 zł za dropsy do ok. 12-15 za ciastka); przekąski, orzechy i ręcznie smażone chipsy M&S (ceny od ok. 9 zł za chipsy do 30 zł za mieszankę orzechów) oraz zupy. W tej ostatniej kategorii dań gotowych, jest m.in. zupa z dyni piżmowej i batatów z dodatkiem parmezanu i Tarka dhal - indyjska zupa warzywna na bazie brązowego ryżu i soczewicy (oba produkty kosztują 7,99 zł i oferowane są w 400-gramowych puszkach) czy Caponata - tradycyjne sycylijskie antipasti za 17,99 zł (265 g).

Przy okazji informacji o debiucie marki Mark & Spencer na Frisco.pl Jonathan Knott, Ambasador Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej w Polsce, przypominała, że Marks & Spencer to kultowa marka w Wielkiej Brytanii i firma o prawdziwie brytyjskim DNA, której oferta M&S obejmuje zarówno tradycyjne brytyjskie smaki jak i produkty kuchni świata – w wielu przypadkach niedostępne w innych sklepach.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.