Tak smakuje wolność!

Kampania Nestea jest pełna orzeźwienia i pokazuje, jak dzięki napojom ice tea można oderwać się od codzienności i przenieść się do świata beztroskiego relaksu.

Nowa komunikacja Nestea skupia się na relaksie, który płynie z orzeźwienia.

Każdy czasami potrzebuje chwili wytchnienia – wtedy wystarczy otworzyć swoją Nestea i delektować się pysznym połączeniem smaku herbaty, owoców i wody – aż można zapomnieć o otaczającej nas rzeczywistości. Bo Nestea to smak wolności!

Nestea prezentują spoty w telewizji oraz krótkie spoty na YouTube. To pierwsza kampania marki po powrocie na polski rynek – prezentuje konsumentom to, z czego słynie Nestea i smakowite warianty do wyboru.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.