Kaufland przejmuje

Należąca do Grupy Schwarz sieć dyskontowych hipermarketów Kaufland przejęła sklep internetowy real.de. Wcześniej, podobnie jak sieć hipermarketów Real, był własnością właściciela sieci c & c Metro/Makro,spółki Metro AG.

Sprzedaż sklepu spożywczego Real z portfolio Grupy Metro (a tak naprawdę, po podziale na Metro AG i Ceconomy, z Metro AG) na rzecz luksemburskiej grupy SCP nie została jeszcze zakończona, ale grupa Schwarz zabezpieczyła już sobie pierwszą schedę po konkurencie: internetowy sklep Real.de. W planach jest kontynuacja działalności sklepu online pod nazwą Kaufland w ramach cyfrowego biznesu Grupy Schwarz.

Real.de jest jednym z największych sklepów internetowych w Niemczech, jak pisze Lebensmittel Zeitung. Dla klientów i sprzedawców detalicznych, którzy korzystają z tej platformy, na początku nic nie powinno się zmienić. Oferty i usługi powinny być nadal dostępne jak do tej pory.
Platforma internetowa ma uzupełniać stacjonarną działalność Grupy Schwarz i poszerzać ofertę dla klientów i partnerów handlowych.

- Real.de jest istotnym elementem naszej przyszłej oferty. Połączenie zwykłego biznesu i handlu online otworzy przed nami dodatkowe możliwości - komentuje Rolf Schumann, dyrektor ds. cyfryzacji w Schwarz Group. - Daje to również naszym klientom nowe korzyści.

Przeniesienie działalności cyfrowej do Grupy Schwarz jest uzależnione od sfinalizowania przejęcia Real przez SCP i uzyskania zgody organów antymonopolowych. Obie strony zgodziły się nie ujawniać ceny zakupu.

Magdalena Weiss 2593 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.