Bonduelle. Kaszetka

Mix warzyw i kaszy.

Bonduelle w Polsce kojarzy się głównie z warzywami, tymi w puszce oraz mrożonymi. Misją firmy jest dostarczanie smacznych i wspierających zdrowie produktów roślinnych. 

Dlatego firma wprowadza na rynek nowość - Kaszetkę. Produkt to połączenie kaszy z warzywami. W gamie 4 nowości smaku dodają duża ilość warzyw i przypraw, a czas gotowania w domu dla wygody konsumentów jest skrócony do ok. 10 min.

Wprowadzeniu tej nowości Bonduelle Kaszetka wsparte będzie kampanią telewizyjną, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat  Już 18 czerwca reklama Bonduelle będzie obecna na ekranach telewizorów, w kampanii digital oraz materiałach POS w sklepach.

Joanna Hamdan 10949 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.