Dan Cake Pysznie się składa

Marka startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów.

W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.

Wirtualny konfigurator daje możliwość stworzenia ponad 1000 kombinacji gofra, na które składają się apetyczne zdjęcia składników i finalnych kompozycji. Na zwycięzcę konkursu, który skomponuje najciekawszą propozycję deseru oraz hasło promocyjne, czeka nagroda pieniężna w wysokości 5000 zł oraz zapas gofrów od Dan Cake do końca roku. Pozostali kreatywni uczestnicy mogą zdobyć inne nagrody: tostery DeLonghi Argento oraz kubki termiczne Wink.

W ramach kampanii emitowany jest również spot. Kuszące, pobudzające wyobraźnię ujęcia wzmacniają wizualny aspekt całej aktywacji, w której gofry ukazane są jako apetyczny, inspirujący i angażujący produkt. Przedstawienie ich w sposób rzemieślniczy, slowfoodowy ma zachęcać odbiorców do celebrowania posiłku i niespiesznego delektowania się nim.

Emisja spotu Dan Cake to także debiut identyfikacji dźwiękowej, która stała się nowym elementem wizerunku marki. Tożsamość dźwiękowa nadaje brandowi ekspresji i nowej dynamiki. Charakterystyczne audiologo w połączeniu z foodowymi ujęciami gofra, a w przyszłości także innych produktów od Dan Cake, ma wzbudzać w konsumentach dodatkowe doznania zmysłowe i umacniać pozytywne skojarzenia z marką.

Za realizację spotu odpowiadała Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem – cenionym reżyserem specjalizującym się w produkcjach „table top”. Spot będzie emitowany w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie You Tube, na Facebook’u i Instagramie.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, stworzenie strony www akcji oraz wirtualnego konfiguratora odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych, budowanie zasięgów kampanii oraz PR i kontakt z mediami.

Aktywacja konsumencka „Pysznie się składa” potrwa do 8 sierpnia.

Joanna Hamdan 10949 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.