[TYLKO U NAS]: Raport Nielsen Breakthrough Innovation

Jak z sukcesem wprowadzić innowację na rynek? Jakie Polacy mają nastawienie do innowacji? Zapraszamy do lektury raportu.

Nielsen Breakthrough Innovation to wyróżnienie, które Nielsen przyznaje największym innowacjom na rynku FMCG. Znalezienie się wśród 15 laureatów to wyzwanie nie lada, bo… nawet 90% innowacji znika z półek już po roku od ich wprowadzenia na rynek.

Liście laureatów towarzyszy raport z tegorocznej edycji badania, wzbogacony o analizę rynku innowacji FMCG w Polsce, nastawienia polskich konsumentów do nowinek i porad – jak wprowadzić udaną innowację na rynek.

Cały raport dostępny jest tutaj

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.