Unilever dowiezie lody ... do domu

Brytyjsko-holenderski koncern zaoferował konsumentom lody z dowozem do domu.

[AKTUALIZACJA]

W tym celu Unilever nawiązał współpracę z Uber Eats.

- Obecnie z oferty można skorzystać w coraz większej liczbie miastach – w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, ale także w Białymstoku, Toruniu czy Lublinie. Pracujemy nad sukcesywnym wprowadzaniem oferty w kolejnych w miejscowościach, w których dostępny jest Uber Eats - zapewnia Kinga Gójska, leader projektu w Polsce.

W ofercie nowej usługi znajdują się takie marki, jak Magnum, Ben & Jerry’s oraz Breyers.

Lody dostępne są w kubkach o pojemności 465 ml oraz w multipackach (zestawy po 6 sztuk na patyku). W ofercie znajdziemy różne popularne wersje smakowe, jak również wersje lodów dla wegan czy warianty fit o obniżonej kaloryczności. Dostawą zajmie się firma kurierska Uber Eats, która dostarczy lody w ok. 30 minut po złożeniu zamówienia w aplikacji. Jak podkreśla Kinga Gójska, najchętniej zamawianymi przez klientów smakami są słony karmel i masło orzechowe.

- Zamawiających nie obowiązuje minimalna wartość zamówienia, a do ceny lodów doliczany jest koszt dostawy. Pojawiają się już atrakcyjne kody rabatowe, których wykorzystanie gwarantuje darmową dostawę - informuje Unilever.

Akcja rozpoczęła się pod koniec maja. Z kodu rabatowego na darmową dostawę - LODY06  można skorzystać do końca czerwca przy zamówieniu o minimalnej wartości 35 zł.  Po zakończeniu promocji w czerwcu, lody będzie można zamawiać z odpłatną dostawą. Wówczas żaden limit zamówienia nie będzie wymagany.

- Akcja ma bardzo pozytywny odbiór i być może tego typu działania będziemy powtarzać w przyszłości - nie wyklucza Kinga Gójska.

Do tego typu sprzedaży swoich lodów Unilever od lat stosuje na całym świecie koncepcję tzw. „dark kitchen”. Produkty zamawiane w aplikacji przez konsumentów dostarczane są z małych zamrażarek w lokalnych punktach sprzedaży, z długimi godzinami otwarcia, co pozwala konsumentom zamawiać ulubione lody, także po godzinach otwarcia standardowych sklepów.

Uber Eats jest globalnym partnerem Unilevera zapewniającym dostawy bezpośrednio do domów konsumentów. Specjalny system monitorujący zamówienia bezpośrednio w aplikacji pozwala na efektywne prowadzenie kampanii performance marketingu.

Magdalena Weiss 2696 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.