Stokrotka na pomoc domowym budżetom

Obecna sytuacja ekonomiczna sprawiła, że konsumenci z większą ostrożnością podchodzą do domowych wydatków, w związku z tym Stokrotka rozpoczyna kampanię marketingową "Odsiecz Cenowa - nasze marki na ratunek domowych budżetów", która ma ich zachęcić do zakupu produktów marki własnej sieci - "Home".

- Nasza "odsiecz cenowa" to odpowiedź na trudne czasy kryzysu i sposób na podreperowanie domowych budżetów. Wychodząc naprzeciw obecnym oczekiwaniom konsumentów proponujemy im setki wysokiej jakości produktów naszej marki własnej w bardzo atrakcyjnych cenach - podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka.

Produkty marki własnej Stokrotki "Home" obejmują niemal wszystkie kategorie spożywcze i chemiczno-kosmetyczne i jak podkreśla Stokrotka wyróżniają się jednolitą stylistyką opakowań i gwarantują najwyższą jakość.

- Chcemy pokazać, że mimo aktualnej, trudnej sytuacji ekonomicznej, Stokrotka jest doskonałym miejscem, w którym wcale nie musimy rezygnować ze swoich dotychczasowych przyzwyczajeń i stylu życia, jaki najbardziej lubimy. Produkty marki własnej Stokrotki znakomicie pomogą je realizować, jednocześnie dbając o nasze domowe budżety - dodaje Mirosław Wawryszczuk.

Kampania będzie obejmowała spoty radiowe i telewizyjne, aktywności w social mediach, współpracę z influencerami kulinarnymi oraz działania reklamowe w sklepach Stokrotka.

Joanna Hamdan 10939 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.