ZM Silesia. Linia produktów "Nasze polskie"

Poszerza się o kabanosy.

Zakłady Mięsne Silesia poszerzają linię produktów "Nasze polskie" o kabanosy. Są one wyprodukowane w 100% z mięsa pochodzącego z Polski.

Kabanosy są starannie wysuszone i kruche, dzięki temu, nie muszą być trzymane w lodówce. Sprawdzają się jako przekąską zwłaszcza w sezonie letnim, podczas podróży czy pikników.

Zakłady Mięsne Silesia oferują kabanosy pod marką Duda Specialite, które produkowane są w ramach linii "Nasze Polskie".

- Przy ich tworzeniu inspirowaliśmy się polskimi smakami, kładąc duży nacisk na wysoką jakość – podkreśla Beata Mroziuk. Linia produktów "Nasze polskie" powstała z zamiłowania do tradycji i tego co polskie. Do tych wartości nawiązują także opakowania produktów. Ich kolorystyka i wzory graficzne odnoszą się do tradycyjnych polskich strojów ludowych, haftów i koronek, które kojarzą się z sielskością i spokojem - mówi Beata Mroziuk, dyrektor marketingu Zakładów Mięsnych Silesia,

Kabanosy "Nasze Polskie" wytwarzane są w sześciu smakach. Poza klasycznymi, wieprzowymi, oferta obejmuje kabanosy z serem, drobiowo-wieprzowe, pikantne, z boczkiem oraz z pomidorami i ziołami. Ich wspólną cechą jest wysoka zawartość mięsa, a także brak dodatku fosforanów, glutaminianu monosodowego i barwników. Każde opakowanie kabanosów „Nasze Polskie” waży 120 g.

Wraz z początkiem czerwca rozpocznie się także kampania informacyjna "Trzymamy masę", której celem jest zwrócenie uwagi na problem tzw. downsizingu, czyli obniżania masy produktów przy niezmienionej cenie.

- Naszą kampanią chcielibyśmy zachęcić konsumentów do sprawdzania wagi na opakowaniu produktu. Część producentów obniża gramaturę swoich produktów, przy niezmienionej cenie. Konsumenci często nie zwracają na takie zmiany uwagi. Chcielibyśmy zapewnić naszych klientów, że kabanosy „Nasze polskie” trzymają masę i dostępne będą, tak jak dotychczas w opakowaniach po 120 g – zauważa Beata Mroziuk.

Joanna Hamdan 10933 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.