Maseczki poszły w odstawkę, Żabka rusza z lodową ofertą

W sklepach sieci do wyboru są lody na patyku, w kubeczku, rożku, tubce, a nawet w formie kanapki w różnych wariantach smakowych. Pełna oferta pojawiła się w ślad ze zdjęciem przez rząd konieczności noszenia maseczek na ulicach.

Konieczność noszenia maseczek wszędzie, także podczas spacerów, spędzała sen z powiek m.in. producentom lodów. Bo jak tu sprzedaż loda na patyku w sytuacji, gdy konsumpcja w miejscach publicznych jest mocno utrudniona, a nawet niewskazana (o trudnym początku sezonu lodowego pisaliśmy m.in. TUTAJ).

Ale od 30 maja nie trzeba już nosić maseczek na ulicy, dlatego sklepy przystępują do ofensywy. I tak swoje portfolio lodów impulsowych zaprezentowała właśnie Żabka.

Aktualnie w ramach oferty "Lodziarnia pełna marek" lody dostępne są w Żabce w promocyjnych cenach, dodatkowo nie brakuje ofert specjalnych przygotowanych dla użytkowników aplikacji sieci – żappka. Ponadto od 10 do 23 czerwca, przy zakupie z aplikacją dwóch lodów z oferty dostępnej tylko w sklepach Żabka, tańszy dostaniemy 50% taniej.

- Konsumenci słodkich przekąsek mają swoje ulubione marki i uwielbiają eksperymentować. Dla smakoszy lodów połączyliśmy te dwa główne motywy zakupowe w koncepcie "Lodziarnia pełna marek", oferującym najszerszą w Polsce ofertę markowych lodów dostępnych tylko w naszej sieci. Mamy przekonanie, że koncept łączący ulubione marki słodyczy w wydaniu lodowym spełni oczekiwania zarówno tych młodszych, jak i starszych konsumentów  - mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska.

W "Lodziarni pełnej marek" znajdują się produkty, dostępne tylko w sieci sklepów Żabka, m.in.: lody Smarties na patyku (58 ml) firmy Nestlé, lody Magnum Salted Caramel & Almond (90 ml) i Double Strawberry (88 ml), lody Sorbet Mango (100 ml) oraz lody Czekotubka (110 ml) firmy Wedel, lody Kinder Bueno Bar (45 ml) czy lody Tymbark w różnych smakach (50 ml).

Do lodziarni Żabki trafiły też: lody Milka Chocolate Hazelnut (100 ml), lody Kwaśna lemoniada w kubku firmy Koral (150 ml), lody Maltesers (90 ml) firmy Mars oraz lody Carte d’OR (130 ml) czy lody Daim w rożku (110 ml).

O tym jak Koral czekał na otwarcie sezonu pisaliśmy TUTAJ a jak Grycan TUTAJ.

Joanna Hamdan 10935 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.