[TYLKO U NAS] Biedronka i Glovo: wiemy, co się sprzedaje i kiedy

Operator największej sieci dyskontowej w naszym kraju ujawnia, jakie są najpopularniejsze produkty nabywane przez klientów Biedronki przy użyciu aplikacji Glovo. Mamy ich wykaz.

Na początek komunikat sieci: - Współpraca z Glovo służy podniesieniu komfortu zakupów, które są możliwe dzięki kilku ruchom palca po ekranie smartfona – informuje operator.

Zadaliśmy więc pytanie, jak ta współpraca przyjęła się wśród klientów Biedronki. Od Marcina Hadaja, menedżera ds. komunikacji korporacyjnej sieci Biedronka, dostaliśmy dość szczegółowe dane.

Okazuje się, że najpopularniejszymi produktami nabywanymi przez klientów Biedronki przy użyciu aplikacji Glovo są: banany, bułki poranne, bułki poznańskie, ser mozzarella, rzodkiewki, masło ekstra polskie, woda mineralna Muszyna Skarb Życia, ziemniaki wczesne oraz mleko 3,2 proc. Mleczna Dolina. Najwięcej klientów decyduje się na zakupy przy użyciu aplikacji w dwóch porach: pomiędzy godz. 10 i 12 oraz pomiędzy godz. 17 i 19.

- Jeśli chodzi o wielkość oraz wartość zakupów na pierwszym miejscu jest Warszawa, na drugim Kraków a na trzecim Wrocław. W maju najwyższy rachunek za zakupy w Biedronce przy użyciu aplikacji Glovo wyniósł 876,41 zł i został zapłacony w Warszawie. W tym samym mieście dokonano również największych jednorazowych zakupów, które objęły 119 produktów - ujawnia Marcin Hadaj. Menedżer zapewnia, że szacunkowy czas potrzebny od chwili dokonania zamówienia do momentu doręczenia wynosi około godziny.

- Proces realizacji zakupów online jest realizowany w podobny sposób jak u innych sprzedawców oferujących zakupy online w niedziele w oparciu o Regulamin Sklepu Internetowego Biedronka. Oczywiście w niedziele niehandlowe nasze sklepy pozostają zamknięte dla klientów – podkreśla Marcin Hadaj.

Małe przypomnienie: Biedronka realizuje sprzedaż online od 10 maja, również w niedziele objęte zakazem handlu. Zakupy są możliwe przy użyciu aplikacji w 16 największych polskich miastach, w których Biedronka współpracuje z Glovo. Są to m.in. Warszawa, Łódź, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Płock, Rzeszów, Bydgoszcz, Toruń, Olsztyn i Lublin. Łącznie liczba placówek sieci Biedronka realizujących dostawy e-zakupów w systemie Glovo przekroczyła już 200.

Oferta dostępna przez aplikację bazuje na asortymencie około 1500 produktów spożywczych i kosmetycznych najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki. Jak zapewnia operator, artykuły dostępne online są w tych samych cenach, co w sklepach stacjonarnych, z zachowaniem wszystkich obowiązujących w danym czasie promocji.

Ostatnio realizacją usługi w niedziele zainteresowała się inspekcja pracy, o czym pisaliśmy tutaj.

Katarzyna Pierzchała 3702 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.