Kubuś - znaczy bezpieczny!

Nowa kampania marki podkreśla, że najmłodsi potrzebują opieki, aby każda ich aktywność była pozbawiona ryzyka.

W kampanii przedstawiającej portfolio marki, Kubuś skupia się na bezpieczeństwie, bo Kubuś, znaczy bezpieczny: bez barwników, bez konserwantów i bez syropu glukozowo-fruktozowego. To właśnie bezpieczeństwo produktów sprawia, że ufają im rodzice i uwielbiają je dzieci.

Nowa kampania marki podkreśla, że najmłodsi potrzebują opieki, aby każda ich aktywność była pozbawiona ryzyka. Niezależnie od sytuacji – bezpieczeństwo produktów, po które sięgają podczas zabawy gwarantuje Kubuś.

Kampania jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych oraz na YouTube.

Joanna Hamdan 11290 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.