Zmiany w gazetkach w Lidlu

Gazetki zakupowe cieszą się dużym zainteresowaniem klientów sieci Lidl. Od czerwca wszystkie pojawią się w nowej odsłonie - informacje oraz szata graficzna mają być jeszcze bardziej czytelne.

Fakt, że gazetki są niezwykle wygodnym narzędziem podczas codziennych zakupów potwierdzi każdy, kto choć raz z nich skorzystał. Dzięki nim zakupy przebiegają sprawniej, a klient wie na co warto zwrócić uwagę.

Jak zapowiada operator sklepów Lidl od 1 czerwca korzystanie z jego gazetek będzie jeszcze bardziej komfortowe. Dzięki większym oznaczeniom promocyjnych cen klienci z jeszcze większą łatwością mają odnaleźć produkty, które są w supercenie. Z kolei użytkownicy aplikacji Lidl Plus bez problemu zauważą produkty w niższych,  cenach, które są im proponowane.

Bardzo dobrze widoczny w gazetkach ma być też symbol „Lidlowe ceny”.

Piotr Rogowski, członek zarządu ds. zakupów w Lidl Polska, dodaje ponadto, że sieć wspiera rodzimą gospodarkę i kiedy tylko jest to możliwe współpracuje z dostawcami z naszego kraju. Lidl namawia też do sięgania po „Produkt polski” również swoich klientów. By rozwiać wszelkie wątpliwości, biało-czerwone oznaczenie wskazujące na polskie pochodzenie produktu zostało umieszczone w jeszcze bardziej widocznym miejscu, a grafika została dodatkowo powiększona.

 

Katarzyna Pierzchała 3702 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.