Poczta Polska z nowym rozwiązaniem

Od 28 maja klienci mogą odbierać paczki doręczane za pośrednictwem Poczty Polskiej przy użyciu kodu PIN otrzymanego w wiadomości SMS albo e-mail.

To kolejny bezkontaktowy sposób odbioru przesyłek, jaki w ostatnich tygodniach wdrożyła Poczta Polska w celu ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa oraz zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa pracownikom, klientom i partnerom biznesowym.

By odebrać paczkę przy użyciu kodu PIN wystarczy, że nadawca przekaże numer telefonu bądź adres e-mail adresata, a Poczta Polska przed doręczeniem przesyłki – na wskazany kanał kontaktu – przekaże 6 cyfrowy kod. Przy odbiorze przesyłki wystarczy, że klient poda prawidłowy PIN, a kurier pozostawi przesyłkę adresatowi.

Z jednorazowego kodu odbioru będzie można skorzystać w usługach: Pocztex, Paczka+ oraz Paczka pocztowa. 

Dla przesyłek z następującymi usługami dodatkowymi: elektroniczne potwierdzenie odbioru, doręczenie do rąk własnych oraz za potwierdzeniem odbioru metoda odbioru przy wykorzystaniu kodu PIN jest niedostępna. Zastosowanie procedury również nie dotyczy przesyłek nadawanych w ramach postępowań administracyjnych, cywilnych, karnych i podatkowych.

Joanna Hamdan 11235 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.