Kotlin i Piotr Cyrwus przypominają: Myj rączki!

Marka ruszyła z nową kampanią.

Kotlin w dobie epidemii przypomina o ważnych zasadach. Trzy krótkie epizody w konwencji filmów publikowanych przez YouTuberów to instruktaże promujące ważne przesłanie. Przypominają o tym, by dokładnie „myć rączki” przed każdym posiłkiem.

Kotlin oczywiście robi to w swoim stylu – komunikacja jest przygotowana z humorem i na luzie. Do kampanii marka zaprosiła Piotra Cyrwusa, który w pierwszym odcinku serii prezentuje, jak bezpiecznie grillować w czasie epidemii. W asyście psa Bolka aktor przyrządza z keczupem Kotlin różne potrawy – na początek to kiełbasa z grilla, a spodziewać się możemy także relacji z przygotowania pizzy, czy tostów.

Kolejne odcinki będą emitowane co około tydzień na YouTube oraz na Facebooku marki Kotlin. Towarzyszą im krótkie formaty InstaStories promujące każdy z nich oraz seria “Reaction GIFs”, za pomocą których marka będzie się komunikować na Facebooku.

Komunikacja w social mediach to element kampanii Kotlina pod hasłem „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”. Hasło „Nie ma, że nie” spaja przekaz w różnych kanałach i podkreśla, że z ketchupem Kotlin wszystko smakuje lepiej.

Joanna Hamdan 10933 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.