Eurocash docenia przedsiębiorców

Firma ruszyła właśnie z kampanią edukacyjno-społeczną "Herosi Codzienności", której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień.

Inspiracją dla "Herosów Codzienności" była odpowiedzialna, prospołeczna postawa właścicieli sklepów niezależnych. Mimo wielu wyzwań związanych z epidemią, przedsiębiorcy angażują się dziś w działania na rzecz sąsiadów, personelu medycznego i osób na kwarantannie.

Historie "Herosów Codzienności" są publikowane na dedykowanej stronie internetowej: www.herosicodziennosci.pl, a także na fanpage’u "Herosi Polskiej Przedsiębiorczości" na Facebooku. W ramach kampanii powstała też nakładka na zdjęcie profilowe dla użytkowników portalu Facebook, za pomocą której konsumenci mogą wyrazić wdzięczność pracownikom handlu. Działaniom w mediach społecznościowych towarzyszy kampania content marketingowa i bannerowa na najpopularniejszych polskich portalach informacyjnych.
 
"Herosi Codzienności" to nie pierwsza kampania doceniająca przedsiębiorców prowadzona przez Eurocash – jej nazwa nawiązuje do konkursów z serii "Herosów Polskiej Przedsiębiorczości". W trzech edycjach firma nagrodziła  aż 169 właścicieli sklepów, m.in. za pomysły na innowacyjne rozwiązania w sklepach oraz projekty mające na celu poprawę jakości życia lokalnych społeczności.
 
Joanna Hamdan 14024 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.