Kolejne lokalne produkty trafiły do Biedronki

Wśród nowości w ofercie sieci są jabłka odmiany Idared spod Brodnicy, jogurt naturalny z OSM Garwolin, czy oranżada Bolek i Lolek.

Dzięki akcji sieci "Czas na wspieranie małych producentów" kolejne produkty zyskują nowych fanów wśród klientów. O zainteresowaniu akcją świadczy liczba zgłoszeń, która od ogłoszenia akcji w połowie kwietnia osiągnęła już blisko 800. Wszystkie są sukcesywnie analizowane, a kolejne nowe propozycje od lokalnych producentów trafiają do oferty sieci.

Zdecydowana większość, bo aż 90% nadesłanych zgłoszeń, dotyczy produktów spożywczych. Na kolejnym miejscu znajdują się propozycje kosmetyków tj. blisko 8%, a pozostałe to tzw. non-food i chemia gospodarcza. Zgłoszenia napływają z całej Polski. Najbardziej aktywne jest województwo małopolskie – 13% wszystkich zgłoszeń. Następnie ex-aequo mazowieckie i śląskie (po 12%), na czwartym miejscu jest Wielkopolska (10%).
 
- Nasza akcja pokazuje jak wielki potencjał drzemie w mniejszych, lokalnych producentach. Cieszymy się, że z każdym tygodniem wprowadzamy coraz więcej ich produktów do naszej oferty. Korzystamy na tym wszyscy – producenci znajdując kolejnych odbiorców, klienci kupując regionalne smaki w ich ulubionej sieci handlowej, a Biedronka stale poszerzając swoją ofertę - mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów".
 
W tym tygodniu Biedronka oferuje regionalnie blisko 40 propozycji. Od czwartku 28 maja w ofercie znajdą się m.in. takie rarytasy jak jogurt naturalny gęsty OSM Garwolin 330 g (1,99 zł), kiełbasa królewska Lenart (3,49 zł za 100 g), czy oranżada gazowana Bolek i Lolek 330 ml (2,99 zł). Z kolei miłośnicy gazowanych napojów regionalnych odnajdą ofertę aż 6 różnych produktów, a także Eliksir z kwiatu czarnego bzu z domu Rembowskich (8,99 zł za 500 ml), czy wodę Staropolanka 2000 (1,29 zł za 1,5 l).
 
Lokalne zgłoszenia dotyczą też polskich warzyw i owoców. Biedronka w swojej strategii od lat kładzie nacisk na oferowanie klientom polskich produktów z tej kategorii. Do tej pory do programu zgłosiło się 20 producentów z tej kategorii. Biedronka analizuje możliwości współpracy z nimi w obecnym i przyszłym sezonie, a z pierwszymi już rozpoczęła regularne dostawy.

Akcja "Czas na wspieranie małych producentów" jest prowadzona przez Biedronkę bezterminowo, a produkty trafiają do specjalnej oferty regularnie co dwa tygodnie.

Joanna Hamdan 11235 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.