[TYLKO U NAS] Pandemia przyspieszyła testy nowej usługi w Lidlu

Chodzi o kasy samoobsługowe.

Lidl, który testowanie kas samoobsługowych rozpoczął pod koniec ubiegłego roku, teraz poszerza tę usługę o kolejne placówki, między innymi na warszawskim Ursynowie.

W placówce znajdującej się przy ul. Pileckiego 103 w miejsce zlikwidowanych dwóch tradycyjnych ciągów kasowych pojawiły się stanowiska z kasami samoobsługowymi. Dzięki temu obecnie klienci mają do dyspozycji sześć kas samoobsługowych oraz sześć z tradycyjną obsługą. Do dyspozycji korzystających z samoobsługowych kas jest pracownik sklepu, który w razie problemów służy pomocą.

- Testy odbywają się aktualnie w ponad 60 sklepach, w tym m.in. w Poznaniu, Krakowie, Warszawie, Łodzi ale również w innych, mniejszych miejscowościach. Jesteśmy zadowoleni z przebiegu testów - tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.

Jak zapowiada sieć w bieżącym roku planowany jest znaczny rozwój projektu.

- Systematycznie uruchamiamy kasy samoobsługowe w kolejnych sklepach Lidl. Jest to długoterminowe działanie, nad którym pracujemy już od kliku lat. Natomiast aktualna sytuacja wpływa na przyspieszenie prowadzonych testów - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.

Lidl to już kolejna sieć, która zdecydowała się na tego typu rozwiązanie. Kasy samoobsługowe wprowadzają już m.in. Biedronka, Kaufland, Carrefour czy E.Leclerc. 

Joanna Hamdan 11235 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.