Jeden z najpopularniejszych dysktontów obniża ceny mięsa o 33%

Świeże mięso znacznie tańsze niż przed rokiem? Tak, to możliwe w jednej sieci handlowej.

Analitycy rynku nie przewidywali takich zmian w poziomie cen świeżych produktów, stało się to jednak faktem. Sieć Lidl właśnie obniżyła ceny świeżego mięsa marki Rzeźnik do -33%, i to już na dobre.

Rzeźnik to marka sieci Lidl, w ramach której klienci znajdą kilkadziesiąt świeżych produktów mięsnych w 100% pochodzących od polskich producentów. Obniżając ceny świeżego mięsa sieć Lidl Polska chce odpowiedzieć na aktualne potrzeby konsumentów, ale także odwrócić trend zamrażania świeżych produktów, który stał się widoczny na początku marca. Walory smakowe świeżych produktów nie podlegają wątpliwości, a regularne dostawy zawsze gwarantują dostępność świeżego mięsa w sklepach.

Warto przypomnieć, że dzięki współpracy z polskimi dostawcami, w roku obrotowym 2019 wartość produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci przez 241 polskich dostawców, do 25 europejskich krajów wyniosła 3,1 mld zł, co czyni sieć największym eksporterem polskich produktów rolnospożywczych. Spośród 25 zagranicznych rynków, największa współpraca eksportowa za pośrednictwem sieci Lidl odbywała się z Litwą, Słowacją, Czechami, Rumunią i Węgrami, a najbardziej istotne produkty w eksporcie stanowiły polskie wędliny, świeże mięso, sery i pieczywo.

- Regularna codzienna sprzedaż do sklepów sieci Lidl pozwala nam gwarantować wysoką jakość produktów, stabilną współpracę z ponad setką polskich, rodzinnych gospodarstw rolnych oraz wielu krajowych dostawców – mówi Paweł Waligórski, właściciel firmy Indrol, posiadającej 100% polskiego kapitału, dla której Lidl Polska jest głównym partnerem biznesowym.

Jego zdaniem niewątpliwie największą zaletą Lidla jest bardzo silne wspieranie rozwoju producentów krajowych, w tym Indrol, na rynkach krajów Europy. - Dzięki temu staliśmy się jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów produkujących mięso z indyka w Polsce i Europie – komentuje Paweł Waligórski.

Katarzyna Pierzchała 3702 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.