Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowości od Soplicy

Marka przygotowała kolejne nowe warianty dla wszystkich wielbicieli orzeźwiających smaków.

W maju na sklepowych półkach pojawi się pierwsza nowość – Soplica Żurawinowa. Wariant ten, jest rozszerzeniem linii Soplic na bazie kwaskowych polskich owoców, jak: pigwa, morela, czy mirabelka. Dodatek soku i ekstraktu z dojrzałych owoców żurawiny sprawia, że Soplica Żurawinowa ma kwaskowaty smak, pochodzący wprost z owoców. Sprawdzi się on jako element letnich drinków lub w shotach. Ponadto, w sezonie wiosenno-letnim, jest to idealny dodatek do dań mięsnych czy dań z grilla.

W czerwcu z kolei, w sprzedaży dostępna będzie kolejna nowość od Soplicy, tym razem w cytrynowej linii smakowej, wprowadzonej na rynek latem ubiegłego roku. Nowy smak to Soplica Cytryna z Kwiatem Bzu – niezwykłe połączenie orzeźwiającej cytryny z delikatnymi i aromatycznymi kwiatami dzikiego bzu.

Zapewnia ono kwaskowaty, rześki smak i niespotykany aromat. Jest to propozycja idealna na ciepłe, słoneczne dni. Doskonale sprawdzi się bez dodatków, w zmrożonej formie lub pod postacią drinków, z dodatkiem wody gazowanej lub wina musującego, typu prosecco.

Nowa Soplica-Cytryna Kwiat Bzu dołącza jako czwarty smak do linii cytrynowej, obok już obecnych na rynku lekkich i rześkich smaków: Soplica Cytryna-Mięta, Soplica Cytryna-Pigwa i Soplica Cytryna-Malina.

Wprowadzenie do sprzedaży nowych wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową i działaniami PR.

Nowość będzie dostępna w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy maja (Soplica Żurawinowa) i od czerwca (Soplica Cytryna – Kwiat Bzu), w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml.

Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy to 6,29 zł za 100 ml, 11,39 zł za 200 ml i 26,99zł za 500 ml.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.