OSM Piątnica rozszerza kampanię serków homogenizowanych

O działania w obszarze digital & social media.

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe serki homogenizowane w kanałach digital & social media. Działania reklamowe towarzyszą komunikacji ATL w telewizji.

„Najlepsze coś by się zjadło” to główne hasło kampanii digitalowej. Tym czymś jest właśnie serek homogenizowany z Piątnicy.

W telewizji dzięki wyrazistej narracji marka zabiera widzów do piątnickiego świata i w oparciu o jego wartości buduje RTB produktu. Natomiast na polu digital & social media eksploatuje mocniej rozmaite konteksty spożycia serka, czyli różne działania i zajęcia powodujące lekki głód. Kampania w digitalu & social media skupia się także na poszczególnych wariantach produktu, podkreślając ich smakowitość.

Kampania potrwa do końca czerwca.

Kreację digital & social media przygotowała agencja Plej, a zakup mediów zrealizowała agencja Starcom.

Joanna Hamdan 11259 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.