Biedronka i Douglas dziękują mamom

Z okazji Dnia Matki, który w Polsce obchodzony jest 26 maja Biedronka przygotowała specjalną ofertę, produkty za darmo oraz spot, a drogerie Douglas - kampanię.

Od 21 maja w sklepach sieci Biedronka można znaleźć ekspresy do kawy DeltaQ z kartą Moja Biedronka w specjalnej, wyjątkowo opłacalnej ofercie, bo w praktyce za darmo, pod pewnymi warunkami. Przy zakupie ekspresu klienci otrzymają bowiem voucher o  jego równowartości, czyli na kwotę 299 zł lub 199 zł w zależności od wybranej wersji – ze spieniaczem do mleka lub bez. Vouchery będą ważne do 10 czerwca.

W ofercie sklepów dostępne są także wykonane z porcelany naczynia lub zestawy w kwiatowe wzory marki Floral w cenie 29,99 zł za sztukę lub zestaw, w zależności od produktu oraz ramki na zdjęcia w cenie 9,99 zł za sztukę.

Ponadto Biedronka przygotowała zestawy 11 róż w cenie 6,99 zł, a także róże doniczkowe za 9,99 zł. Dostępne będą również tulipany w bukietach po siedem oraz piętnaście sztuk i cenach 7,99 zł oraz 14,99 zł. W specjalnej ofercie znalazły się także storczyki doniczkowe w cenie od 21,99 zł oraz praliny i czekoladki.
 
Przy zakupie dwóch opakowań czekoladek Merci z kolei, drugi produkt jest 52% tańszy - cena za jedno opakowanie to tylko 10,99 zł. Praliny Ferrero Rafaello oraz Ferrero Collection dostępne są w cenie 24,99 zł/opakowanie (300 g i 269 g).  
 
Na klientów czekają również kremy do twarzy marek, takich jak Be Beauty, Tołpa, Eveline oraz Nivea. Przy zakupie kremu z oferty w dniach 21-23 maja, zastosowany został podobny mechanizm promocji, jak w przypadku ekspresów do kawy. Otrzymamy voucher o równowartości kupionego kremu. W ofercie sieci znalazł się również wałek do masażu i liftingu wykonany z białego jadeitu nazywanego w Azji kamieniem młodości. Masażer ma działanie przeciwzmarszczkowe, zmniejsza cienie pod oczami, odświeża i rozjaśnia skórę. Ma działanie relaksujące. Jest dostępny w cenie 14,99 zł.
 
Dodatkowo od 20 maja z okazji Dnia Matki emitowana jest kampania marketingowa w stacjach telewizyjnych, radiowych i internecie.
 
Z kolei sieć drogerii Dzień Matki postanowiła uczcić wyjątkową kampanią "Dzień Matki 2020: Mamy - Bohaterki".
 
Uzupełnia ją specjalnie stworzony na tę okazję film, którego głównym przesłaniem jest słowo "dziękuję". Wideo prezentuje odwagę i nieustępliwość matek w różnych rolach życiowych, pełnionych z niezwykłą wytrwałością w czasie kryzysu, który objął cały świat.

Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą specjalne projekty, w tym realna pomoc potrzebującym oraz angażujące konsumentów aktywacje w social mediach.

Akcja potrwa do 28 maja.

Wideo można obejrzeć na kanałach społecznościowych Douglas – na Instagramie, Facebooku i YouTube, a także na stronie internetowej www.douglas.pl.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.