Hochland z nową kampanią digitalową

Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce.

A są to produkcja w dwóch krajowych zakładach, szczególna dbałość o zachowanie standardów bezpieczeństwa oraz współpraca z ponad 500 rodzinnymi gospodarstwami.

To zdaniem zdaniem producenta składają się na wysoką jakość i pyszny smak serów Hochland, które cieszą się szerokim uznaniem polskich konsumentów.

Na potrzeby rozpoczynającej się właśnie kampanii digitalowej, został stworzony materiał filmowy, który w skompilowanej formie przedstawia obecność Hochland w Polsce i najważniejsze fakty z nią związane.

Za kreację oraz działania PR odpowiada agencja Quality Public Relations. Zakup mediów koordynuje Value Media.

Joanna Hamdan 10784 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.