Empik rusza z nową platformą

Jest nią Empik Music.

Empik jest największym sprzedawcą muzyki w Polsce. Od wielu lat, a właściwie „od zawsze”, jest kojarzony i silnie z nią związany. Badania potwierdzają, że zaraz po książkach, muzyka jest drugim najsilniejszym skojarzeniem z marką Empik.

Brand jest także kojarzony ze spotkaniami z artystami, również właśnie muzycznymi, których organizujemy kilkaset rocznie. - W ten sposób promujemy początkujących muzyków i wspieramy tych już znanych - mówi Aneta Pańkowska, koordynator działań marketingowych Empik Music.

- Jednocześnie jesteśmy firmą technologiczną, z sukcesem operującą w środowisku e-commerce i mobile. Dlatego wprowadzenie na rynek własnej platformy streamingowej Empik Music to dla nas bardzo naturalny krok - dodaje.

Empik Music to platforma streamingowa i aplikacja do słuchania muzyki. Dostępna jest od 5 maja w App Store i Google Play. Ważnym wyróżnikiem Empik Music ma być fakt, że w przeciwieństwie do innych tego typu platform, wybrane opcje abonamentu można opłacać także stacjonarnie w kasie salonów Empik, bez konieczności podpinania karty do konta.

Aplikacja dostępna jest w różnych „planach taryfowych” (na 1, 3, 6 lub 12 miesięcy), a na starcie oferowane są dla klientów 2 promocje: 30 dni za darmo w jednym z planów standardowych lub 60 dni za darmo dla klientów Empik Premium. Podstawowe korzyści z Empik Music to: miliony utworów polskich i zagranicznych, odtwarzanie bez dostępu do sieci, możliwość zakupu muzyki także w salonach Empik, playlisty oraz rekomendacje i inspiracje od ekspertów muzycznych.

Wprowadzeniu nowej na rynku platformy streamingowej i aplikacji muzycznej towarzyszy kampania, która ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej głównym przekazem jest „słuchanie muzyki na własnych zasadach”, na różne sposoby. Działania toczą się wokół hashtagu #tomigra.

Ponadto co wtorek swoją autorską playlistę „To co lubię w moim klubie” będzie prezentował Wojciech Mann, legenda polskiego dziennikarstwa muzycznego.

Kampanię launchującą przygotowała agencja Kamikaze. Jest to pierwszy projekt Kamikaze dla Empiku, a współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu. Agencja Kamikaze jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii działań launchujących oraz wypracowanie idei kreatywnej i storytellingu dla działań digital oraz instore, wprowadzających na rynek Empik Music, a także za działania związane z kampanią digital, w tym wypracowanie konceptu oraz nadzór nad produkcją wizerunkowego spotu wideo, który promuje aplikację.

Za montaż oraz postprodukcję spotu wizerunkowego odpowiada Warsaw Production, a za udźwiękowienie spotu - Studio Głośno.

Komunikacji Empik Music towarzyszą również stałe działania PR, za które odpowiada zespół Walk PR.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.