Kaufland od Pomorza do Dolnego Śląska

21 maja sieć startuje ze specjalną platformą internetową wspierająca lokalnych producentów i dostawców żywności.

Dzięki temu każdy lokalny wytwórca ma móc w łatwy sposób nawiązać kontakt z siecią, zgłosić swoje produkty i zainicjować współpracę.

Projekt "Regionalny Kaufland" jest dla lokalnych firm przede wszystkim szansą na rozwój poprzez dotarcie do szerszej grupy odbiorców.

Kierując się logiką zakupową klientów, sieć podzieliła kraj na następujące regiony – Mazowsze, Pomorze i Kaszuby, Warmię i Mazury, Kujawy, Podlasie, Małopolskę, Wielkopolskę, Górny i Dolny Śląsk. Pochodzący z danych terenów dostawcy mogą od 21 maja zgłaszać i opisywać swoje produkty, zakładając bezpłatne konto na stronie www.regionalnykaufland.pl. Tak przygotowane zgłoszenie trafi do odpowiedniego działu Kaufland i zostanie poddane dogłębnej analizie.

Do projektu mogą zgłosić się producenci ze wszystkich grup towarowych, które są dostępne w sklepach Kaufland, takich jak np. owoce i warzywa, produkty mleczne, mięso i wędliny, pieczywo, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, słodycze, a także artykuły przemysłowe. Najlepiej rokujące oferty będą następnie omawianie w trakcie bezpośrednich spotkań, aby wspólnie opracować najlepszy pakiet dla klienta.

Obecnie oferta Kaufland obejmuje już produkty od ok. 400 lokalnych dostawców. Sieć chce nadal wspierać regionalnych producentów i rozszerzyć współpracę na poziomie lokalnym.

Kaufland w Polsce liczy już 223 sklepy i jest obecny we wszystkich województwach w kraju.

Joanna Hamdan 10784 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.