Plakaty inspirowane Śliwką Nałęczowską

Marka zakończyła III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców.

Młodzi artyści zgłosili rekordową liczbę 2874 projektów. Jury wybrało 12 najlepszych plakatów, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.

Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu, zainspirowanego hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”. Wyboru laureatów dokonali m.in. artysta grafik Andrzej Pągowski oraz projektantka graficzna i ilustratorka Beata Śliwińska „Barrakuz”.

Zwyciężczynią III edycji Design by Śliwka Nałęczowska została Justyna Cychowska, która wygrała 10 tys. zł i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca otrzymali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. zł) oraz słodycze, a autorom prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dwunastej przyznano zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Najlepsze projekty marka planuje wykorzystać w działaniach promocyjnych.

III edycja Design by Śliwka Nałęczowska zyskała szerokie wsparcie medialne i PR. Zrealizowano zasięgową kampanię internetową, promocję w kanałach patronów medialnych i w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska.

Akcja została przeprowadzona pod patronatem merytorycznym warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Patronat medialny nad konkursem objęły: GRAFMAG, OOH Magazine i polki.pl. Kreacje na potrzeby promocji przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadziła agencja Kolterman Media Communications.

Joanna Hamdan 10784 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.