Powstała piosenka promująca Winnicę Lidla

"Winna" - taki tytuł nosi utwór, napisany i skomponowany przez zespół Mikromusic, a inspirację stanowiło wino.

„Winna” jest wspólnym projektem muzycznym zespołu Mikromusic oraz winnicalidla.pl. To pierwsze taki działanie artystyczne, kiedy sieć Lidl zaprosiła do współpracy polską formację, tworząc wspólnie muzyczne dzieło. Winnicalidla.pl w ten sposób pragnie zwrócić uwagę na rolę muzyki w krzewieniu kultury picia wina w Polsce.

- Inspirację do tworzenia utworów czerpiemy absolutnie z każdej strony. Tym razem z propozycją wspólnego projektu zwrócił się do nas Lidl Polska, a my powiedzieliśmy „dlaczego nie?” – opowiada Natalia Grosiak, wokalistka zespołu Mikromusic, autorka tekstów i piosenek.

Wyjaśnia, że utwór „Winna” to gra słów oraz wyprawa po najważniejszych punktach na mapie gronowych destynacji. - Natomiast sam teledysk to historia miłości, która niczym dobre wino dojrzewa długo i powoli – lecz tak właśnie smakuje najlepiej – mówi wokalistka.

Nieprzypadkowo także właśnie ta grupa muzyczna została zaproszona do współpracy przez winnicalidla.pl. Ich muzyka to fuzja różnych gatunków. Zespół pochodzący z  Wrocławia charakteryzują piękne melodie, unikatowy i kojący głos Natalii Grosiak oraz innowacyjność brzmienia – muzycy wiele z instrumentów stworzyli sami. Tekst oraz muzyka do „Winnej” zostały napisane przez Natalię Grosiak oraz Dawida Korbaczyńskiego, a inspiracją dla artystki była gama międzynarodowych win oferowanych przez winnicalidla.pl oraz „czar wspomnień związanych z winnym rytuałem”.

Kawałek „Winna” to przekorna zabawa słowem wino, ale także nostalgiczne wspomnienia – długie letnie wieczory i szereg emocji, które dodatkowo są przywoływane przez wino. Jak mówią słowa piosenki „W hiszpańskim upale, czy w gruzińskim skwarze, czy w cieniu oliwkowych drzew”, ale również w zaciszu własnego mieszkania i w towarzystwie najbliższych – gdziekolwiek jesteśmy warto zadbać o dopasowanie odpowiedniego wina do okazji. Winnicalidla.pl podpowiada na co się zdecydować, proponując szeroką ofertę win z różnorodnych zakątków świata, aby idealnie skomponować trunek wraz z potrawą.

 - Zawsze jesteśmy otwarci na nowe formy współpracy i kolejne, nietuzinkowe projekty. Bardzo cieszymy się, że tym razem, w celu krzewienia kultury picia wina, wraz z zespołem Mikromusic, stworzyliśmy utwór muzyczny „Winna” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska. - Jest to pierwsze tego typu doświadczenie dla naszej marki i już nie możemy się doczekać reakcji widzów – dodaje.

Teledysk do utworu „Winna” można znaleźć na kanale YouTube Mikromusic, na stronie https://winnicalidla.pl/o-winach/muzyka-spiew-i-wino.html oraz na platformach streamingowych.

 

Katarzyna Pierzchała 3473 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.