Chwile w kolorach Fantasia

To nowa kampania marki, która udowadnia, że inspiracje można czerpać niemalże ze wszystkiego.

Przy najnowszej kampanii  „Chwile w kolorach Fantasia” Fantasia zaprosiła do współpracy niezwykłe kobiety, które są najlepszym dowodem na to, że inspiracją do tworzenia sztuki może być wszystko, również ulubiony owocowy jogurt.
 
Anna Rudak, Iza Dudzik aka Dewizka i Magdalena Chołaścińska aka Atogrzywa, to utalentowane polskie ilustratorki, które stworzyły specjalnie dla marki Fantasia, unikalne grafiki inspirowane kolorami owoców i swoich ulubionych smaków jogurtów Fantasia.
 
Współpraca z polskimi ilustratorkami i kampania „Chwila w kolorach Fantasia”  to także doskonały moment, by zaprezentować owocowe nowości. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, i poszukując przy tym coraz to nowszych smakowych rozwiązań, marka Fantasia postanowiła wprowadzić dwa nowe smaki - malina i mandarynka.
 
Nowe smaki Fantasia dostępne są na sklepowych półkach od połowy maja.
Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.