"Wyglądaj znaków, nadchodzi zgrana paczka Łapserdaków"

Pod takim hasłem marka przekąsek w ramach rebrandingu zaplanowała akcję marketingową.

Zmianę logotypu i graficzny lifting opakowań wspierać ma kampania telewizyjna z zagadkowym billboardem sponsorskim, a także akcje promocyjne w sklepach i narzędzia trade.

Łapsy to marka dla młodszych i starszych poszukiwaczy przekąsek, które można chrupać gdy pojawi się ochota na coś smacznego. Teraz – przy wsparciu tajemniczej kampanii marketingowej – wprowadzone zostają zmiany w szatach opakowań produktów. Ustalony został jednolity kolor marki – energetyczna czerwień, która współgra z całą strategią marki. Twórcy zmian nie chcą uchylać rąbka tajemnicy o szczegółach wszystkich zmian. Jedno jest pewne – będzie zabawnie, ale i enigmatycznie.

To kolejny rebranding i akcja konsumencka przygotowana pod strategiczną opieką firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.