Tymbark - naturalnie do posiłku

Nowy spot marki przedstawia różne dania w kompozycji z dużym, familijnym opakowaniem napoju owocowego - każde zestawienie wygląda dobrze, bo do wszystkich pasuje Tymbark.

Kampanii telewizyjnej towarzyszą dodatkowe jej odsłony w social mediach i bankomatach.

Uniwersalność i ponadczasowy smak napojów Tymbark podkreśla kampania zrealizowana w formie rotujących zdjęć zastawionych stołów. Rodzinny obiad, wieczór z domową pizzą, popołudnie z grillem – możliwości jest wiele. Każdy z nas je inne dania, w różny sposób. Łączy nas to, że cenimy ich bogaty smak i lubimy smakowite dodatki. Niezmiennym elementem każdego posiłku jest duże, rodzinne 2-litrowe opakowanie Tymbarku. W jego towarzystwie wszystko smakuje lepiej.

W kampanii nie bez przyczyny pojawił się jeden z kultowych smaków. Jabłko-wiśnia to wariant łączący tradycyjne owoce, niezmiennie popularny i od lat kojarzony z Tymbarkiem. Spot podkreśla także fakt, że Tymbark to polska marka, niezmiennie kojarzona ze swoją lokalnością, pomimo światowego zasięgu.

Powstały i emitowany w czasie trwających obostrzeń i nietypowej sytuacji społecznej spot ma zaakcentować, że niezależnie od warunków, warto cieszyć się wspólnymi posiłkami i czasem spędzanym z bliskimi. Siłą kampanii jest jej szeroki zasięg – emitowana jest na około 60 ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.