Auchan: zabezpieczamy Polaków

Auchan zapewnia, że jako sieć ma największych wybór środków ochrony osobistej na polskim rynku.

Obecnie Aucham ma w portfolio prawie 75 artykułów, w tym płyny, żele i mydła antybakteryjne, środki antybakteryjne do powierzchni i do prania, maseczki oraz przyłbice.

Produkty ochrony osobistej można kupić we wszystkich sklepach sieci Auchan. Cały asortyment wyłożony jest w jednym miejscu, w dedykowanej alejce w każdym sklepie. Jak podkreśla detalista produkty są dobrze oznaczone i widoczne, co bardzo ułatwia konsumentom zakupy. Klienci mają do wyboru 26 rodzajów płynów i żeli antybakteryjnych do rąk, 14 rodzajów mydeł antybakteryjnych, 7 rodzajów środków antybakteryjnych do powierzchni i 4 do prania, a także 16 rodzajów maseczek, w tym 13 wielorazowego użytku, 2 rodzaje jednorazowych oraz przyłbicę.

Kupujący mogą zapoznać się z ofertą w specjalnie przygotowanej gazetce informacyjnej dostępnej od 12 maja. Oprócz zdjęć wszystkich rodzajów maseczek i ich cen znajdą się tam również porady, jak je prawidłowo założyć i zdjąć z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

- Na początku maja rozpoczął się drugi etap luzowania obostrzeń wprowadzonych w związku z epidemią. Możemy wychodzić na spacery, robić zakupy w otwartych galeriach handlowych. Jednak w dalszym ciągu musimy przestrzegać zasad, które przyczynią się do ograniczania rozprzestrzeniania się koronawirusa. To przede wszystkim obowiązek noszenia maseczek, czy używania środków antybakteryjnych. Oferując szeroki wybór tych produktów wspieramy klientów Auchan w dbaniu o zdrowie swoje i innych – mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

Ponadto sieć wprowadza także nowe usługi, dzięki którym klienci mogą kupić w korzystnych cenach wszystko co niezbędne, także pozostając w domu i ograniczając kontakty z innymi do minimum. Te kompleksowe działania Auchan organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.

Joanna Hamdan 10735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.