Kotlin zmienia jedzenie na lepsze

Nowa kampania ketchupu zdradza sekret, jak polepszyć smak potraw.

Utrzymany w lekkim i zabawnym tonie spot, prezentuje momenty „z życia wzięte” - sytuacje, które ratuje ketchup Kotlin, bo z nim wszystko smakuje lepiej. Bez marudzenia, dąsania się i narzekania. Z dodatkiem ketchupu Kotlin – nie ma, że nie!

Kampania jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych, a towarzyszą jej także działania w formie digitalowej.

Agencja reklamowa: Agencja 2012
Agencja odpowiedzialna za działania digitalowe: Agencja 2012
Dom mediowy: Starcom

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.