Największa sieć outletów w Polsce wraca na rynek z nowym obiektem

Mieszkańcy kolejnego miasta mogą już robić zakupy w największej sieci outletów - Factory.

Do centrów Factory w Krakowie, Poznaniu oraz warszawskim Annopolu i Ursusie, dołączyło Factory Gliwice - wszystkie działają od 4 maja.

Nad przygotowaniem do ponownego otwarcia zespół Neinver (operator Factory) pracował zdalnie przez minione półtora miesiąca, konsultując planowane rozwiązania ze specjalistami GIS, partnerami biznesowymi oraz innymi uczestnikami rynku. Kompleksowy zestaw zasad i procedur, wdrożonych w każdym z pięciu obiektów, ma zapewnić klientom bezpieczne zakupy, a pracownikom salonów outletowych i firm serwisowych – bezpieczeństwo w pracy.

- Dużym wyzwaniem dla funkcjonowania naszych outletów w nowej rzeczywistości jest zachowanie wszelkich standardów sanitarnych, przy możliwie najmniejszym uszczerbku dla pozytywnych doświadczeń zakupowych. To bardzo wymagające zadanie dla wszystkich zespołów pracujących nad sprawnym funkcjonowaniem każdego z centrów. Dlatego stawiamy na ścisłą i odpowiedzialną współpracę sprzedawców z pracownikami firm serwisowych i administracją obiektów – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, country head Neinver w Polsce.

Na każdej witrynie sklepowej umieszczone zostały informacje dot. liczby klientów, którzy mogą znajdować się wewnątrz. W całym obiekcie wyznaczone zostały też bezpieczne strefy odległości.

Klienci outletów na Górnym Śląsku od poniedziałku 4 maja mogą zrobić zakupy w Factory Gliwice,
które zastąpiło otwarty w marcu 2019 r. Silesia Outlet. To obecnie piąte centrum tej marki
w kraju i pierwsze na Śląsku. Obiekt został włączony do sieci najpopularniejszych obiektów tego formatu w Polsce i odtąd korzystać będzie z synergii działań w obszarze zarządzania i najmu Neinver.

Sieć Factory to obecnie pięć centrów outlet, zlokalizowanych w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na 87 400 m² powierzchni handlowej outlety gromadzą prawie 500 salonów outletowych znanych marek lokalnych  i międzynarodowych, z segmentu premium i mid-mass market oraz restauracje i kawiarnie. 

Ilona Mrozowska 3586 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.