Zakupy w Biedronce zrobisz w niedziele

Już w najbliższą niedzielę 10 maja Biedronka zaproponuje zakupy w niedziel niehandlowe. Jak to możliwe?

Od 10 maja Biedronka zacieśnia współpracę z Glovo, dzięki czemu zamawianie i dostawa produktów sieci do domów klientów będą możliwe także w niedziele. Obecnie zakupy online przy użyciu aplikacji są możliwe w 16 największych polskich miastach, w których Biedronka współpracuje z Glovo.  

– Współpraca między Biedronką a Glovo wchodzi na wyższy poziom. Oznacza to nie tylko możliwości dokonywania zakupów przez klientów z dowolnego miejsca w każdym z 16 miast, dzięki zapewnieniu pełnego pokrycia zasięgiem usługi granic administracyjnych miasta, ale również możliwość dokonania komfortowych zakupów online wraz z dostawą w każdą niedzielę przy użyciu smartfona – informuje sieć.
 
Obecnie zakupy  online w Biedronce przez aplikację Glovo są dostępne przez siedem dni w tygodniu na terenie Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Płocka, Rzeszowa, Bydgoszczy, Torunia, Olsztyna i Lublina.
 
Oferta dostępna przez aplikację bazuje na asortymencie około 1500 produktów spożywczych i kosmetycznych najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki. Po  niemal miesiącu działania usługi (wystartowała 9 kwietnia, początkowo w 10 miastach) na pierwszym miejscu popularności zdecydowanie znalazły się banany, na drugim filety z piersi kurczaka, a najniższy stopień podium należy do pomidorów malinowych. Klienci Biedronki często sięgają również po: masło ekstra polskie, papier toaletowy, jaja Moja Kurka z wolnego wybiegu, winogrona bezpestkowe, świeży filet z łososia, cytryny oraz awokado. Pod kątem liczby transakcji dokonanych przez klientów Biedronki przy użyciu aplikacji Glovo prym wiedzie Warszawa przed Wrocławiem i Krakowem. Natomiast największe pod względem wartości zakupy online zaraz po warszawiakach robią mieszkańcy Krakowa – zadając tym samym kłam stereotypom dotyczącym ich oszczędności – a potem Wrocławia. Najwięcej zamówień klienci składają między godz. 11 a 14.
 
– Ta forma zakupów staje się coraz bardziej popularna, dlatego też intensyfikujemy współpracę z Glovo. Chcemy być dostępni dla naszych klientów  w różnych formach każdego dnia, aby mogli dokonywać komfortowych zakupów także bez wychodzenia z domu – Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.
 
Klienci kupią online produkty w tych samych cenach, po których są one aktualnie sprzedawane w sklepach, z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym czasie promocji. Liczba placówek sieci Biedronka realizujących dostawy e-zakupów w systemie Glovo przekroczyła 200 w 16 polskich miastach.
 
 
– Sieć Biedronka wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, będzie kontynuować współpracę z Glovo, planując dalszy rozwój tego kanału zakupowego w najbliższym czasie – deklaruje dyskont.
Magdalena Weiss 2531 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.