Activia ruszyła z loterią

Do wygrania - wyjątkowe rowery Embassy z limitowanej edycji.

Tej wiosny Activia postanowiła zorganizować szczególną akcję i wejść w partnerstwo z polską marką rowerów Embassy, która od ponad 10 lat produkuje miejskie rowery na wzór kultowych, kalifornijskich cruiserów.
 
W ramach loterii można wylosować jeden z trzech wersji rowerów Embassy w modnych, wiosennych kolorach, nawiązujących do marki Activia. Do wygrania jest aż 58 rowerów.
 
Wystarczy kupić dowolny produkt marki, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.activia.pl w terminie od 5 maja do 30 czerwca.
 
Codziennie losowany jest jeden zwycięzca.
Joanna Hamdan 10763 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.