Piątnica promuje serki homogenizowane

Producent rozpoczął pierwszą kampanię reklamową dedykowaną tej nowości.

Celem komunikacji jest przedstawienie konsumentom nowego produktu oraz podkreślenie, że jest to idealna propozycja, gdy ma się ochotę na coś pysznego i pożywnego.

Spoty promujące serki homogenizowane z Piątnicy pojawią się w telewizji oraz na kanałach VOD. Kampania potrwa do 8 czerwca.

W kampanii podkreślono walory serków homogenizowanych. Wysokiej jakości serki z Piątnicy mają naturalny i prosty skład oraz ponadczasowy smak. Dzięki obecności naturalnych tłuszczów, zapewniają również optymalne przyswojenie witamin A, E, D oraz K.

W ofercie Piątnicy znajdziemy 4 warianty smakowe nowego serka: waniliowy, naturalny, truskawkowy oraz stracciatella. Dostępne są w 150-g opakowaniu z kartonową owijką, pod którą znajdują się przepisy na potrawy z wykorzystaniem serków.  

Kampania nowych serków homogenizowanych z Piątnicy będzie prowadzona w TV oraz na kanałach VOD, gdzie emitowane będą 30- i 15-sekundowe filmy. Kreację spotów przygotowała agencja Plej, a zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.