Froneri Polska. Kaktus Shake

Debiutują właśnie w sklepach.

HiBrands razem z marketingiem Froneri i agencją Spin Off opracowało koncepcję dla nowej linii kultowych lodów. Dodatkowo agencja HiBrands zaprojektowała grafikę opakowań dla nowo powstałych smaków.
 
Kaktus Shake to linia lodów, w których smaki śmietanki, owoców oraz słynnych kaktusowych polewek łączą się ze sobą w pyszną całość na patyku. Kaktus Shake dostępny będzie w trzech odmianach smakowych: słony karmel, mango z marakują oraz truskawka.
 
Projekty opakowań nowych Kaktusów Shake’ów odzwierciedlają ich wyrazisty smak i odpowiadają barwnej naturze marki. Intensywne kontrasty, jednoznaczny branding i apetyczne wizualizacje pomogą konsumentom dostrzec nowe Kaktusy Shake’i w zamrażarkach.
 
Joanna Hamdan 13830 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.