Nestlé Waters. Nałęczowianka NAŁ Bio

Innowacja w segmencie napojów "na drogę".

W odpowiedzi na nowe trendy Nestlé Waters, producent marki Nałęczowianka, poszerza swoje portfolio o innowację – napój NAŁ Bio.

Nowość dostępna będzie w dwóch wariantach smakowych: cytrynowo-limonkowym – dla fanów połączenia kwaskowości cytryny i limonki ze słodyczą pochodzącą z organicznego cukru trzcinowego oraz brzoskwiniowym – dla osób poszukujących owocowego orzeźwienia z nutą dojrzewającej brzoskwini.

NAŁ Bio nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów. Dzięki zachowaniu tylko czterech składników innowacja wpisuje się w trend produktów Clean Label. Co więcej, wyróżnia się niską kalorycznością – w jej składzie znajduje się tylko 1,6 g organicznego cukru trzcinowego, tj. 28kJ w 100 ml.

Produkt dostępny będzie w poręcznych butelkach o pojemności 0,5 l. Nie bez znaczenia jest też surowiec, z którego butelki są wykonane – lekki plastik PET. Tym samym NAŁ Bio wpisuje się w trend nieustannie zyskujących na popularności formatów „na drogę”, mogących towarzyszyć konsumentom zawsze i wszędzie. Co istotne, butelki PET w pełni nadają się do recyklingu – ważne tylko, by po opróżnieniu zostały wyrzucone do odpowiedniego, żółtego kosza.

NAŁ Bio od producenta marki Nałęczowianka jest już dostępne w sklepach w całej Polsce.

Rekomendowana cena za butelkę wynosi 3,49 zł.

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. outdoor, media społecznościowe i prasę. Jej kreacją i strategią zajęła się agencja Przestrzeń, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.