"Do spiżarni i na stół"

Pod takim hasłem trwa nowa kampania marki Spichlerz Rusiecki.

Marka Spichlerz Rusiecki rozpoczęła intensywną kampanię reklamową pod hasłem „Do spiżarni i na stół” zachęcając jednocześnie do przyłączenia się do społecznej akcji #Zostańwdomu.

Wspierane będą nowości produktowe marki – linia dań gotowych Smażonki na patelnię oraz flagowe mięsiwa i smarowidła: Mięsiwo w sosie własnym oraz Smalec z mięskiem i skwarkami. Spójne i dopasowane przekazy marketingowe dotrą do konsumentów poprzez 10” spoty reklamowe w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Reklamowe spoty będzie można zobaczyć również na platformie YouTube.

Działania reklamowe prowadzone będą równocześnie w Internecie w postaci kampanii displayowej w portalach informacyjnych oraz wzmożonej aktywności marki w social mediach. Planowane jest także wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej w postaci atrakcyjnych standów produktowych oraz reklama w prasie handlowej.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.