#BrakującySkładnik - najnowsza kampania Cukru Królewskiego

Po plantatorach buraków cukrowych i pracownikach zakładów produkcyjnych należących do firmy, przyszedł czas na influencerów.

Cukier Królewski kontynuuje kampanię marketingową Najlepsze jest Blisko. Do udziału w świątecznej odsłonie projektu, sygnowanej hasłem #BrakującySkładnik, internetowi twórcy zaprosili swoich bliskich.

W świątecznej kampanii marki wzięli udział: Marta z bloga Super Styler razem z mamą Teresą, Paulina z mamą Kasią z kanału O matko i Córko, Andziaks z mamą Agą oraz najmłodszy zwycięzca polskiego Masterchefa - Damian Kordas z babcią Felą.

Podkreślali oni dużo większą niż zwykle potrzebę wspierania się i bycia ze sobą, także na odległość. Pokazali jak znaleźć #BrakującySkładnik, czyli bliskość tych, którzy ze względu na trudny obecnie czas nie mogli nam bezpośrednio towarzyszyć, ale wspierali nas w przygotowaniu wielkanocnych wypieków jak tylko mogli, również na odległość.

W poprzednich odsłonach projektu udział wzięli pracownicy zakładów produkcyjnych firmy oraz rolnicy dostarczający buraki cukrowe do cukrowni. Zostali oni ambasadorami marki, prezentując w social mediach kulisy powstawania cukru. Ich wizerunki i historie znalazły się też m.in. na opakowaniach produktów marki.

Za koncepcję projektu #BrakującySkładnik oraz współpracę marki Cukier Królewski z Influencerami, odpowiada Agencja Insignia.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.